Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Autor
Palomares Susanna
(2)
Schilling Dianne
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bałutowski Dawid
(1)
Bojadżijewa-Wesołowska Karolina
(1)
Covan David
(1)
Gnatek Adrian
(1)
Jackson Luke (1988- )
(1)
Johnson Roger (ilustrator)
(1)
Mah Ronald
(1)
Masłowski Michał (1944- )
(1)
Mroziak Barbara
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Niezgoda Ewa (pedagog)
(1)
Sip Krystyna
(1)
Stewart Jan
(1)
Stone Jan
(1)
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Uczniowie
(3)
Godzina wychowawcza
(2)
Agresywność
(1)
Autyzm
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Film
(1)
Filmoterapia
(1)
Gniew
(1)
Jackson, Luke (1988- )
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Konflikt
(1)
Leczenie
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nagrody
(1)
Pedagodzy
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Psychoterapia
(1)
Samobójstwo
(1)
Samowychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Scenariusze zajęć
(2)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Życie ukryte w..." obrazach, czyli film w życiu młodego człowieka ; "Trujący bluszcz", czyli czy film może być toksyczny ; Film zamiast tabletki, czyli kilka słów o filmoterapii ; "Obcy" czy "Obywatel Kane"? O preferencjach i analizie transakcjnej ; Kino w szkole. Zastosowanie filmów w pracy z uczniem ; Jak prowadzić grupowe warsztaty w oparciu o film ; "ten pierwszy raz", czyli specyfika pierwszego spotkania ; "Leon zawodowiec", czyli o umiejętnościach moderatora warsztatów filmowych ; "Dr House" i wartości - jak uatrakcyjnić kontrakt z grupą ; Wywiad z Elżbietą Sołtys.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98450 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
Polecamy tę książkę nauczycielom, pedagogom, psychologom, terapeutom, a także studentom kierunków pedagogicznych i psychologicznych oraz rodzicom.
Ta książka uczy jak zapobiegać konfliktom oraz jak, poprzez ćwiczenia praktyczne i sprawdzone techniki, zbudować repertuar umiejętności i pozytywnych strategii skutecznego ich rozwiązywania. Pokazuje, jak złudne jest rozwiązanie zwycięzca-pokonany i dlaczego istnieją tylko dwa wyjścia: zwycięzca-zwycięzca i pokonany-pokonany. Dzięki rozmowom w kręgu, odgrywaniu ról, eksperymentom, symulacjom i kartom pracy do kopiowania, uczniowie opanują wiele umiejętności. [Psyche, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
W niniejszej książce znajdują się materiały do przeprowadzenia piętnastu lekcji. Stanowią one blok zajęć i powinny być realizowane w takiej kolejności, w jakiej są opisane. Pierwszych kilka lekcji poświęconych jest rozwijaniu u dzieci świadomości, czym jest i jak działa zjawisko dręczenie rówieśników - uczucia i reakcje, jakie zjawisko to wywołuje w ofiarach i świadkach oraz prawdopodobne motywy działania dręczycieli. W ciągu kolejnych lekcji uczniowie mają możliwość poznać swoje prawa, zrozumieć, jak dręczenie pogwałca te prawa i zdać sobie sprawę z tego, jak ważna jest ich ochrona. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
Tyt. okł.: Jak sobie radzić ze złością.
Książka ta zawiera gotowe scenariusze lekcji i ponad 40 kart pracy do kserowania dla uczniów, a także setki praktycznych ćwiczeń, których celem jest pomóc nastolatkom w radzeniu sobie ze złością i zdobyciu umiejętności panowania nad sobą. Złość to uczucie zupełnie naturalne i wszyscy od czasu do czasu w złość wpadamy, ale nauczenie się, jak ją wykorzystać, by rozwiązać problem lub dokonać jakiejś zmiany w naszym życiu, może być sprawą trudną. Niniejsza książka dostarcza szczegółowych wskazówek i ćwiczeń, których celem jest pomóc wychowawcom i trenerom nauczyć młodzież właściwego wyrażania złości. Niech złość pomoże, nie krzywdzi. Poznajcie szybkie i łatwe sposoby rozpoznawani złości i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. [Fraszka Edukacyjna, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 71-76.
Krótka charakterystyka autyzmu oraz niektóre techniki diagnozowania ; O przyczynach autyzmu - temat rozwojowy ; Terapie oparte na interwencji psychoterapeutycznej ; Omówienie niektórych sposobów leczenia biomedycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: na ścieżce do dorosłości....
Bibliografia na stronach 144-146. Indeks.
To znakomita, jedyna w swoim rodzaju książka, napisana przez bardzo inteligentnego trzynastolatka z Zespołem Aspergera. Rodzina Luke'a jest też jedyna w swoim rodzaju: ma on trzy siostry i trzech braci, z których jeden jest dotknięty ADHD, a najmłodszy jest autystyczny. W ich przypadku jednak to, co wydawałoby się ciężkim doświadczeniem, stanowi tło doskonałej nauki, kształcących wspólnych przeżyć, rozwijania wzajemnych ciepłych uczuć, poczucia humoru i świetnej zabawy. Prawie niemożliwe, a jednak... Luke doświadczył wszystkiego: wykluczania z grupy szkolnej, przezwisk, przemocy, przeszedł kilka trudnych operacji. A do tego przeczytał zapewne kilkaset książek, świetnie posługuje się komputerem i doskonale orientuje w tajnikach emocjonalnych dzieci i młodzieży z autyzmem i Zespołem Aspergera. Ta książka to przewodnik dla rodziców, opiekunów i wychowawców, ale przede wszystkim dla młodych ludzi - nie tylko tych z autystycznym spektrum, ale także tych potocznie uznawanych za zdrowych, bo uczy, jak zrozumieć czyjąś inność, jak się wzajemnie szanować, zaprzyjaźnić i bawić, jak zachować poczucie własnej wartości i godności. Do tego z ogromnym poczuciem humoru ... Powinien to przeczytać każdy nastolatek, każdy rodzic i każdy nauczyciel - a kiedy już zacznie, nie oderwie się, dopóki z ogromną przyjemnością nie skończy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej